Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
15.04.2007 22:24 - Малки чудеса
Автор: ladyautumn Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4385 Коментари: 14 Гласове:
0

Последна промяна: 15.04.2007 22:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

В понеделник изгубих личната си карта и картата за градсия транспорт...
...от желание да не нося чанта и респективно портмоне, по-рано същия ден взех само пари, лична карта и карта за градския и всичко това НЕсъобразително намушках в задния джоб на дънките.
На автобусната спирка една мила девойка ме предупреди да си прибера картите, защото стърчали и още малко и щели да изпаднат /тук вселената се опита да ми намекне да не съм толкова лекомислена/. Моя НЕсъобразителна НЕвнимателност благодари и уверено набута картите обратно по-надълбоко в джоба.

Не бях регистрирала,че липсват до следващия ден, когато си извадих портмонето за да платя в един магазин. Бях толкова убедена, че съм ги преместила от джоба обратно в портмонето, че когато видях, че личната ми карта липсва, се наведох да я търся по пода в магазина. Когато проверих отделението, в което седи картата за градския и видях, че и нея я няма, изпаднах в леко недоумение и се експортирах от магазина с овча физиономия. Но нека отбележа - дори тогава бях убедена, че не са изгубени, а са някъде до джобовете на якета, панталони, суичъри.

След паническо пребъркване на всички дрехи, които притежават джобове на закачалката и в гардероба ми, в китарата ми се настани неприятната мисъл, че МАЙ съм си загубила картите...неприятнУ /тук вселената се отказа да намеква и направо наТВЪРДИ :))/. 
Стана ми забавно като осъзнах, че цял ден съм се возила по градския транспорт, уверена, че съм в пълното си право и че съм си платила за всеки километър, прекаран там. И че само тази увереност е държала контрольорите далеч :)) и без това когато съм с карта цял месец никой не ме проверява, а в момента, в който изтече, всички контрольори в София се втурват към мен...
Няма да изброявам негативите от загубването на документи, всички ги знаем. едно е сигруно - позитиви няма :))
Цяла вечер в задната част на главата ми висише онова чувство, че си виновен и трябва да оправяш каша, знаеш, че няма нищо страшно но въпреки това ти е терсене...
Легнах си с въздишка тип "станалото - станало, няма да го поправя като се вайкам" и заспах с надежда на сутринта по някакво чудо да няма каша за оправяне...

Сутринта фучах изкъщи, както винаги "окъснявайки", когато баща ми влезе в стаята докато си сушах косата и попита "Да си си загубвала личната карта?" За секунда изпаднах в типичното за подобни ситуации мисловно състояние, което може да се изрази само с "...ъъъъ..." , но като че ли да загубиш лична карта е нещо ни най-малко притеснително и съвсем в реда на нещата, хладнокръвно отговорих "Да. Защо?" Той каза, че вчера една жена се обадила на майка ми и казала, че някой бил намерил картите ми и трябва да ида да си ги взема от 1во РПУ. Ммм! Явно през нощта наистина се е било случило малко чудо :) 

Следобяда отидох до 1во РПУ и срещу разписка получих обратно картите си :) безкрайното си щастие е няма смисъл да описвам :))) За радост, човекът, който ги беше намерил и донесъл, беше оставил телефонния си номер и аз го записах за да му благодаря :) оказа се, че ги е намерил на пътеката близо до блока, по която се прибирам към къщи - изпаднали са от джоба ми, точно както онази девойка ме предупреди :))) 
Преди това, докато чаках да ме приемат, един човек разказа как са му откраднали портмонето, не само с карти, а с всички останали документи и пари, но той беше тук за да си вади нови, а не защото някой ги е намерил...осъзнах, какъв див късмет съм извадила за пореден път :) /защото всички, които ме познават зняат, че все по нещо някъде оставям, забравям или изгубвам - отвейка :)) /. Пожелах му успех и си тръгнах като необикновено щастлив притежател на лична карта и едномесечна карта за градския транспорт :)
След размишление над късмета си, реших, че това не е просто късмет...

Всичси добрини, които правим, имат значение. Дори и най-малките. Записват се в някакво неизвестно досие под наше име и точно когато най-малко очакваме, от непредполагаемо място, и когато най-много се нуждаем, те ни се връщат.Правете добрини :) Няма такова нещо като малко добро, всички добрини се броят :) Ние ги забравяме, но някой помни. И кой знае - вашето "малко" добро може да се окаже нечие малко чудо :)

Това беше безценният извод от цялата писаница по-горе :) 
Правете добрини. ИМА значение :) ето един хубав начин да промениш света и едно доказателство, че всъщност да го променяме всеки ден по малко... :)


image



Тагове:   малки,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sashetu - :))
15.04.2007 22:48
Сладурка :)
Браво! Наистина, когато правим добро - то се връща.. :) И всяко добро, съответства на хиляда злини... Хм, да не говорим за злини.
Нека да правим добро!
Браво на жената, че ти е върнала нещата. Защото, както този господин, който също е чакал на една позната й намериха загубените 100 лв. на морето, но така и не й ги върнаха, също и документите.
Поздрави и усмиф :)
цитирай
2. tera - Случват се такива неща за радост!
15.04.2007 22:55
Майка ми си беше забравила чантата на една спирка, заедно с пари, всевъзможни документи и даже визитни картички. Понеже носила и друга чанта и си свалила палтото, защтото било топло и така с пълни ръце се качила в тролея и после даже не можа да си спомни, къде точно я е изтърсила.
Аз бая и се накарах, особено за визитките, защото докато се прибере можеше и къщата да и оберат, нали адреса и е на визитките и ключовете в чантата. Мани, мани, не е за приказка.
Беше като болна няколко дни, смени ключалките и пр. След няколко дни и се обажда някаква жена, оказва се собственичка на кафето до въпросната спирка, хората прибрали чантата, но не се обадили веднага, защото имали ремонт и май не им е било точно да мамината чанта. Телефона го взели от злополучните визитки. Така че всяко зло, за добро. :) Майка ми си получила чантата с целия инвентар вътре!
Добре, че има и добри хора на този свят!
Поздрави :)
цитирай
3. ladyautumn - усмиффф :)
15.04.2007 22:56
да, някъде четох, че позитивните прояви на само на един човек - усмивки, любезност, добрина - неутрализират лошата енергия от негативизма на куп хора :) доказано е научно :) не помня точните цифри, но идеята е ясна :)
и аз съм безкрайно благодарна :)

УСМИФ :)
цитирай
4. ladyautumn - има :)
15.04.2007 23:00
има добри хора, и хич не са толкова малко, колкото си мислим :)
явно и майка ти е "причинила" на някого малко чудо :) или голямо, ако считаме цялата чанта, пълна с милион неща :)) няма незаслужени добрини :)

усмиХки :)
цитирай
5. jvt - За втори път...
16.04.2007 07:50
чета тази седмица за добрината... И за втори път ще напиша нещо в което силно вярвам - света е отражение на това което си ти самия. Правиш ли добро - получваш добро! Карма! Е, има изключения , случвали са ми се ,но те не бива да ни карат да губим вяра в доброто,защото в каквото вярваме - рано или късно това идва. Нека с нашата вяра и позитивност да помагаме добрините да се увеличават. На всички сторили добро - бъдете благословенни!
цитирай
6. ladyautumn - колко точно :)
17.04.2007 23:10
света намира отражение в нас, и ние в него :)
благословени да са наистина! :)
цитирай
7. анонимен - В България се случват прекрасни неща...
18.04.2007 10:49
...и трябва да си ги разказвме един на друг. Една моя колежка (която се чудеше как да събере първа вноска за кола) намери портфейл на чужд гражданин, живеещ в България, с лични документи, кредитни карт и 400 лева в брой. Цялот и семейство обикаляло кварталите два часа, докато намери адреса от документите, а човечецът и жена мъ (българка) щели да припаднат, когато се появили на вратата им с всички загубени пари и документи.
цитирай
8. ladyautumn - да :)
18.04.2007 19:25
да си разказваме и да се вдъхновяваме за добрина :)
твоята колежка е постъпила повече от благородно при все, че е била в нужда. човечността е по-важна :)
противно на образа, които сме си създали пред чужденците, българите сме много сърдечни и честни хора. бай-ганьовщината не е присъща само на нас. измамници има навсякъде.

поздрави :)
цитирай
9. locke - Говорим само за добрината...
02.07.2007 23:58
А защо не мислим за другия край на нещата? За така наречените 'намиратели'... Какъв човек трябва да бъдеш, за да намериш нечии лични документи или портмоне/портфейл и да не ги върнеш... Преди няколко месеца загубих портфейла си с дузина лични документи и доста пари на една бензиностанция (падна ми от джоба при качване в колата). Час по-късно, установил липсата и мястото на произшествието, бях отново там, но уви - ни вест, ни кост от моя портфейл. на другата сутрин с управителя свалихме данните от видео наблюдението и открихме кой точно клиент се е зарадвал на моя портфейл и е направил всичко възможно да го отмъкне, без да го видят служителите. В съответното РПУ отидох с номера на автомобила на крадеца и името му. оказа се, че хич не е закъсал финансово, но кяра си е кяр, а портфейла и личните документи изгорил, само парите взел. Отричаше, докато не му казаха, че има видеозапис... Отказах се, да ходя да го пребивам с приятели, ще му се върне тъпкано, че и отгоре по други, неподвластни на нас пътища... Изкарах си нови лични документи и прочее...
цитирай
10. ladyautumn - хм..
03.07.2007 12:13
няма да отричам, че случилото ти се е далеч не е приятно.. НО :)
ясно ми е, че и неприятният сценарий съществува като вариант. но в такива случаи яхваш метлата за малко, запретваш ръкави, поправяш щетите, обръщаш гръб на случката и продължваш да вършиш добро. какво по-добро решение? и до края на вечността да го обсъждаме, стореното ще си остане сторено, а ние само ще губим ценно време (в което би могло да се свърши нещо добро;) и изкуствено ще си създаваме лоши емоции. един вид - отрицателна енегрия се натрупва върху отрицателна енергия и в крайна сметка не сме сътворили нищо добро...
ние сме свикнали да се вторачваме в лошото около себе си (за справка - новинарската емисия), и за беда не знаем, че когато изцяло съсредоточиш мислите, енергията и думите си върху нещо, го привличаш, било то добро или лошо.. доказано е :) /точно по този начин понякога майките, които се притесняват от обич за децата си и си представят какви ли не беди, без да искат и знаят, допринасят да им се случи нещо лошо/
затова ти казвам - съжалявам, че се е случило точно на теб, защото виждам че ти не би постъпил така на свой ред, пожелавам ти отсега нататък да ти се случват само добрини :) те всъщност ще са в отговор на тези, които ти някога някъде на някого си направил :)
затова забрави - прости. да, лошо е постъпил. но никой не се ражда лош. кой знае какви обстоятелства са го направили такъв...
знаеш какво е казал Иисус когато са го разпнали, нали? "Господи, прости им, те не знаят какво правят". и това с цялата любов, която е изпитвал към хората :) освен това, когато простиш освобождаваш себе си - от лошата енергия, която те обзема всеки път, когато се сетиш и ядосаш..

това е много интересна и дълга тема, и аз разбира се, се отнесох. но ще ми е приятно да я обсъждам с теб :) както и други теми.

поздрави :)
цитирай
11. анонимен - XbtJoFMusrgKMJMk
25.05.2011 02:20
Glad I've fanlily found something I agree with!
цитирай
12. анонимен - hKtdBvgyflPFzx
25.05.2011 14:53
gdITIq <a href="http://zfqvjzvzazws.com/">zfqvjzvzazws</a>
цитирай
13. анонимен - mDUTTQPxImV
25.05.2011 19:45
2h96LX , [url=http://hksebjgygvje.com/]hksebjgygvje[/url], [link=http://wcgrksackzwj.com/]wcgrksackzwj[/link], http://gocbccorgofl.com/
цитирай
14. анонимен - CBYNEGvfFlU
28.05.2011 16:35
2fE2zA <a href="http://detctoxzwtkk.com/">detctoxzwtkk</a>
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ladyautumn
Категория: Лични дневници
Прочетен: 196561
Постинги: 20
Коментари: 526
Гласове: 1741
Архив