Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
28.04.2007 17:33 - Само днес
Автор: ladyautumn Категория: Лични дневници   
Прочетен: 8604 Коментари: 21 Гласове:
0

Последна промяна: 26.10.2007 17:00


Зелен лак. Един тон по-светъл от тревата, но с металическия блясък на люспите на русалка. Хамелеоново зелено. Металическо, вещерско зелено. Зелено, което всеки момент ще се промени. Зелено, което улавя светлината и я прави част от своята красота. Зелено като пролетта навън. Като листата, като тревата. Като очите ми. Или почти...

Зелен лак. И ставам част от пролетта. От вълшебството.
Кой би посмял да посегне на жена с хамелеоново, искраящо зелен маникюр? Тя със сигурност притежавава някаква магическа сила...
Да, човеко. Не се заглеждай прекалено дълго в очите ми, защото там е събрана  непосилната красота на всички зелени пролети, които е видял светът. Пази се, защото идвам и в кръвта ми тече силата, която кара пъпката да разцъфне, листото да поникне и птицата да пее...
...но не смей, не смей да се затваряш вкъщи. Защото като този ден друг няма да дойде, този е единствен. Само днес ще разбираш какво пеят птиците и само днес стъпките ти ще те водят към мен, Пролетта.

Но не се плаши, аз съм всъщност нежна. Жестоките сте вие, които тъпчете цветята ми, които затваряте алуминиевата си дограма срещу омайните ми ухания, и които упорито не ме забелязвате.
Не бъди такъв. Не и днес. Поне днес бъди, мисли и чувствай в зелено. Усети колко живот е събран в този цвят, стани част от прераждащата се вселена...

Само днес. Само днес ще видиш жената със хамелеоново зелените очи и маникюр. Тя ще завърти ръка в магически жест пред лицето ти и ще те остави обгърнат от свежото, зелено ухание на Пролетта. Не се съпротивлявай, няма смисъл. Тя ще те намери. Излез откъщи...!

Всъщност....аз съм нежна. Всъщност, ужасно имам нужда да се отразя в очите ви - бляскава, хамелеонова, красива. Неуловима. Ужасно имам нужда да ме усетите и да целувате цветята ми, да чуете песента на птиците ми, защото иначе все едно ме няма....все едно не съм Била. 
Без вас името ми не е Пролет. Вие сте моите Листа.


Слагам зелен лак. Хамелеонов, металически. Моето признание, че пролетта ме плени. Сградите и асфалтът се претопяват в зелена вихрушка и очите ми отразяват единствено хамелеоновата, ослепяващо красива пролет. 
Взирам се във минувачите и магията намира нови магьосници в техните очи. Те продължават пътя си променени, разпръсквайки магията на пролетта. 

Само днес
излез откъщи
Само днес
попей със птиците
Само днес
почувствай в зелено
Само днес,
последвай ме
Само днес, 
ми позволи да Бъда




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sashetu - :)))
28.04.2007 21:51
усмиХ.. това зеленото.. .това.. правя го всеки ден..
с моите хамелеонови, котешки очи.. дрехи... мисли...
страхотно.. красиво.. невероятно...
... без думи.. :)
гуш..
цитирай
2. zvezdichka - Магьосница
28.04.2007 22:35
е тази Пролет, чиито багри разпръскват толкова красота и нежност на това място, буйните й песни достигат до дълбочините и омайват, а това зелено е толкова примамващо, толкова приканващо и толкова приказно... Обичам зеленото във всичките му форми и преливания :))). И смятам да се възползвам от него и от поканата още утре :))).
Приятна почивка Вечернице :).
цитирай
3. ladyautumn - хмм :)
28.04.2007 23:07
sashe, значи и ти разпръскваш магията :) не пленявай хората твърде дълго в котешките си очи, да не изпепелиш някого.. :)
многоточна, с усмиХки,
С. :)

цитирай
4. ladyautumn - зеленото..
28.04.2007 23:10
толкова примамващо и колко красив контраст прави с небето. опитай да легнеш на някоя пейка, до която има разлистено дърво и погледни нагоре през листата - и дано няма облаци :) ще ВИДИШ магията :)
кристална нощ, Зорнице :)
цитирай
5. sashetu - :))
28.04.2007 23:12
многоточна... винаги.. защото думите не стигат.. да се обясни магията.. на всичко случващо се.. между двама души, когато срещнат погледите си ..
.. неописуемо..
усмифнато.. може би със сълзи в очите, но усмифнато..
не винаги сме усмифнати цветя..
но ще бъдем отново.. отнсеох се.
благодаря.. пленявай и ти ... :))
гуш..;)
цитирай
6. ladyautumn - никога.
29.04.2007 09:44
думите са само сенки на това, което искаме да кажем..в главите ни, идеите и вдъхновенията са цели и съвършени. когато се опитаме да ги изкараме навън - не можем без да ги пречупим и нарушим целостта им. навън никога не са толкова прекрасни, колкото вътре :) а многоточието запълва тези несъвършенства и дупки - показва, че има нещо повече от/между написаното.
преди, многоточието беше почти станало част от мен...но то има и свойството да поглъща...и накрая може да се загубим. и себе си и думите си...и все пак го обичам :)

ПП. виж линкчето "Мистър Бог и Ана" :)
"Разликата между хората и ангелите е много проста..."

*гушки*
цитирай
7. sashetu - :)
29.04.2007 13:54
..прочетох...
многоточията... не стигат дори да изразя това, което ... сърцето разбра...
м.. нямам думи..
благодаря..
гуш..*
цитирай
8. sigrina - [S]
29.05.2007 22:55
Обичам зелено :)
цитирай
9. ladyautumn - и аз :)
30.05.2007 17:57
много е жизнен. и има милион прекрасни разновидности за всички настроения :)
напоследък много настойчиво превзема гардероба ми. и не само ;)

усмиФ :)

пп. а колко е гот да пишеш със зелен химикал, хих (!!!:)
цитирай
10. moony - :))
30.05.2007 18:05
а колко е гот да си със зелени очи, зелен грим, зелена рокля, зелен лак на бала си? :-))
хихи
цитирай
11. ladyautumn - хихик :)
30.05.2007 20:00
гот 17 по десетобалната ;)
от всичко изброено само зелена рокля нямам.. но това е доста поправимо :)))

мина ли бала ти?.. :) и зелен ли беше ;)
цитирай
12. moony - :)) м
30.05.2007 20:03
дааааааааааааааааааа, много беше зелееееееееееееен :))
хихи :Р
и по малко оранжев и черен :)
цитирай
13. ladyautumn - чудно :)
30.05.2007 20:09
честита свобода и я използвай мъдро :)
поне от време на време ;Pp
и наслада на мах :))
цитирай
14. moony - :))
30.05.2007 20:25
волуме на мах :))
мерси миличка :)
ще я използвам.. колкото мъдро мога..
цитирай
15. dana55 - Привет!
17.06.2007 15:24
Омайващо пишеш!
цитирай
16. ladyautumn - здравей :)
17.06.2007 16:09
и дано имам повод да ти го казвам по-често :)
усмиХ :)
цитирай
17. анонимен - KuexAjoTdGYTsADs
25.05.2011 06:30
Walking in the persence of giants here. Cool thinking all around!
цитирай
18. анонимен - GOuOZuVnmnxlTwWfs
25.05.2011 15:02
8Cx40l <a href="http://jfepfjzvmpkr.com/">jfepfjzvmpkr</a>
цитирай
19. анонимен - INrfQRvIWUCdFZn
26.05.2011 18:44
A2dcRW , [url=http://bfohidghktal.com/]bfohidghktal[/url], [link=http://cbzeybyhociz.com/]cbzeybyhociz[/link], http://brvmjuyiqcis.com/
цитирай
20. анонимен - KVKOocGfp
28.05.2011 17:42
chwYLn <a href="http://dpjfwmamdltj.com/">dpjfwmamdltj</a>
цитирай
21. анонимен - JydEAuPIglQVmfBJI
31.05.2011 19:07
d8rpW8 , [url=http://oyzjxpswaial.com/]oyzjxpswaial[/url], [link=http://telmxmyxgqig.com/]telmxmyxgqig[/link], http://zukjsrctutmu.com/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ladyautumn
Категория: Лични дневници
Прочетен: 196528
Постинги: 20
Коментари: 526
Гласове: 1741
Архив